Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9504
Назва: Використання інноваційних цифрових технології для просування сільськогосподарської продукції
Інші назви: Vykorystannia innovatsiinykh tsyfrovykh tekhnolohii dlia prosuvannia silskohospodarskoi produktsii
Автори: Дрозд, Валерія Миколаївна
Drozd, Valeriia
Ключові слова: маркетингове цифрове управління
Digital marketing management
інноваційна Інтернет стратегія
innovation Internet strategy
аграрне підприємство
agricultural enterprise
органічний клієнти
organic customers
цифровий маркетинг
digital marketing
соціальні мережи
social media
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Дрозд В. М. Використання інноваційних цифрових технології для просування сільськогосподарської продукції : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Валерія Миколаївна Дрозд ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 113 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9504
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес розробки актуальної та функціонально-інтегрованої системи маркетингового інноваційного цифрового управління. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження механізму управління інноваційним цифровим маркетингом в аграрному підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи дослідження обґрунтовує необхідність впровадження управління маркетингом у сільськогосподарських підприємствах з метою забезпечення їх конкурентоспроможності. Методи дослідження. Під час проведення дослідження використано ряд наукових методів для ретельного аналізу та розвідки у сфері формування механізму забезпечення конкурентоспроможності. Зокрема, методи аналізу та синтезу були використані для виявлення проблем, що виникають при формуванні відповідного механізму. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky aktualnoi ta funktsionalno-intehrovanoi systemy marketynhovoho innovatsiinoho tsyfrovoho upravlinnia. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh pidkhodiv dlia doslidzhennia mekhanizmu upravlinnia innovatsiinym tsyfrovym marketynhom v ahrarnomu pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty doslidzhennia obgruntovuie neobkhidnist vprovadzhennia upravlinnia marketynhom u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh z metoiu zabezpechennia yikh konkurentospromozhnosti. Metody doslidzhennia. Pid chas provedennia doslidzhennia vykorystano riad naukovykh metodiv dlia retelnoho analizu ta rozvidky u sferi formuvannia mekhanizmu zabezpechennia konkurentospromozhnosti. Zokrema, metody analizu ta syntezu buly vykorystani dlia vyiavlennia problem, shcho vynykaiut pry formuvanni vidpovidnoho mekhanizmu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9504
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрозд В. М..pdf1,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.