Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9516
Назва: Ефективне використання маркетингових резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Efektyvne vykorystannia marketynhovykh rezerviv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva
Автори: Мусійко, Єлизавета Іванівна
Musiiko, Yelyzaveta
Ключові слова: маркетингові резерви
marketing reserves
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
маркетингова ситема управління
marketing management system
маркетингового середовища
marketing environment
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Мусійко Є. І. Ефективне використання маркетингових резервів підвищення конкурентоспроможності підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єлизавета Іванівна Мусійко ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 72 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9516
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є маркетингові резерви, які можуть бути використані на підприємстві. Метою кваліфікаційної роботи є розкриття та аналіз маркетингових резервів, які можуть бути використані для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Дослідження спрямоване на виявлення ключових аспектів та інструментів, які дозволять оптимізувати маркетинговий підхід та забезпечити ефективне використання ресурсів. Предметом дослідження є процес використання цих резервів з метою підвищення конкурентоспроможності. Obiektom doslidzhennia ye marketynhovi rezervy, yaki mozhut buty vykorystani na pidpryiemstvi. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozkryttia ta analiz marketynhovykh rezerviv, yaki mozhut buty vykorystani dlia pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Doslidzhennia spriamovane na vyiavlennia kliuchovykh aspektiv ta instrumentiv, yaki dozvoliat optymizuvaty marketynhovyi pidkhid ta zabezpechyty efektyvne vykorystannia resursiv. Predmetom doslidzhennia ye protses vykorystannia tsykh rezerviv z metoiu pidvyshchennia konkurentospromozhnosti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9516
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мусійко Є.І..pdf803,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.