Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9518
Назва: Формування системи маркетингових досліджень та інформаційного забезпечення на аграрному підприємстві
Інші назви: Formuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen ta informatsiinoho zabezpechennia na ahrarnomu pidpryiemstvi
Автори: Третяк, Валерія Владиславівна
Tretiak, Valeriia
Ключові слова: маркетингові дослідження
Marketing research
маркетингова діяльність
marketing activity
підприємство
enterprise
маркетингова інформація
marketing information
обробка інформації
information processing
маркетинговий аналіз
marketing analysis
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Третяк В. В. Формування системи маркетингових досліджень та інформаційного забезпечення на аграрному підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Валерія Владиславівна Третяк ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 78 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9518
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес організації системи маркетингових досліджень, аналізу та систематизація інформації для прийняття ефективних маркетингових рішень. Предметом дослідження виступають маркетингові інформаційні системи методи та процедури збору, зберігання, упорядкування та індексування інформації для використання в прийняття маркетингових рішень. Мета кваліфікаційної роботи Мета дослідження полягає у визначення ролі дослідження ринку в бізнес-системі, розкриття сутності, значення та методів маркетингових досліджень, особливості аналізу маркетингової інформації, проведення діагностики економічного стану діяльності досліджуваного підприємства та формування рекомендацій щодо побудови маркетингової системи досліджень та системи інформації аграрного підприємства. Методи дослідження. Основою методичного підходу є поєднання методів аналізу статистичних даних, метод середніх значень, метод порівняння, графічний метод і метод узагальнення. Obiektom doslidzhennia ye protses orhanizatsii systemy marketynhovykh doslidzhen, analizu ta systematyzatsiia informatsii dlia pryiniattia efektyvnykh marketynhovykh rishen. Predmetom doslidzhennia vystupaiut marketynhovi informatsiini systemy metody ta protsedury zboru, zberihannia, uporiadkuvannia ta indeksuvannia informatsii dlia vykorystannia v pryiniattia marketynhovykh rishen. Meta kvalifikatsiinoi roboty Meta doslidzhennia poliahaie u vyznachennia roli doslidzhennia rynku v biznes-systemi, rozkryttia sutnosti, znachennia ta metodiv marketynhovykh doslidzhen, osoblyvosti analizu marketynhovoi informatsii, provedennia diahnostyky ekonomichnoho stanu diialnosti doslidzhuvanoho pidpryiemstva ta formuvannia rekomendatsii shchodo pobudovy marketynhovoi systemy doslidzhen ta systemy informatsii ahrarnoho pidpryiemstva. Metody doslidzhennia. Osnovoiu metodychnoho pidkhodu ye poiednannia metodiv analizu statystychnykh danykh, metod serednikh znachen, metod porivniannia, hrafichnyi metod i metod uzahalnennia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9518
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Третяк В.В..pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.