Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9540
Назва: Підвищення конкурентної привабливості підприємств
Інші назви: Pidvyshchennia konkurentnoi pryvablyvosti pidpryiemstv
Автори: Осадчук, Олександра Євгенівна
Osadchuk, Oleksandra
Ключові слова: конкуренція
Competition
конкурентна привабливість
competitive attractiveness
конкурентоспроможність
competitiveness
фактори впливу
factors of influence
методи визначення
methods of determination
комплексна маркетингова стратегія
integrated marketing strategy
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Осадчук О. Є. Підвищення конкурентної привабливості підприємств : магістер. кваліфікаційна робота : 073 Менеджмент / Олександра Євгенівна Осадчук ; наук. керівник Мельник Леся Леонідівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2024. – 96 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9540
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес забезпечення конкурентної привабливості товариства з обмеженою відповідальністю «Укрпластекологія». Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади конкурентної привабливості, комплексна маркетингова стратегія. Метою роботи є дослідження комплексу конкурентної привабливості ТОВ «Укрпластекологія» та обґрунтування шляхів його поліпшення. Методи дослідження. При написанні роботи були використані загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: спостереження, діалектичний, монографічний, методи теоретичного узагальнення та практичного порівняння, методи експертних оцінок аналіз, синтез, а також вивчення екстраполяції трендів, кореляція та ін. Obiektom doslidzhennia ye protses zabezpechennia konkurentnoi pryvablyvosti tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «Ukrplastekolohiia». Predmetom doslidzhennia ye teoretychni ta prykladni zasady konkurentnoi pryvablyvosti, kompleksna marketynhova stratehiia. Metoiu roboty ye doslidzhennia kompleksu konkurentnoi pryvablyvosti TOV «Ukrplastekolohiia» ta obgruntuvannia shliakhiv yoho polipshennia. Metody doslidzhennia. Pry napysanni roboty buly vykorystani zahalnonaukovi ta spetsialni metody doslidzhennia: sposterezhennia, dialektychnyi, monohrafichnyi, metody teoretychnoho uzahalnennia ta praktychnoho porivniannia, metody ekspertnykh otsinok analiz, syntez, a takozh vyvchennia ekstrapoliatsii trendiv, koreliatsiia ta in.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9540
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Осадчук О.Є..pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.