Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9697
Назва: The role of communicative competence for international business relationship development in the multicultural context
Інші назви: Роль комунікативної компетенції для розвитку міжнародних ділових відносин у мультикультурному контексті
Автори: Medynska, Svitlana
Мединська, Світлана
Kramarenko, Tetiana
Крамаренко, Тетяна Володимирівна
Melnychuk, Liubov
Мельничук, Любов
Osadtsa, Ivan
Осадца, Іван
Diedkov, Mykola
Дєдков, Микола
Ключові слова: international business
міжнародний бізнес
cross-cultural communicative competence
міжкультурна комунікативна компетентність
globalization
глобалізація
glocalization
глокалізація
multicultural landscape
мультикультурний ландшафт
Дата публікації: 2024
Видавництво: Академічна асоціація MAGNANIMITAS
Бібліографічний опис: The role of communicative competence for international business relationship development in the multicultural context / Svitlana Medynska, Tetiana Kramarenko, Liubov Melnychuk, Ivan Osadtsa, Mykola Diedkov // AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research. Special Issue (14/01-XL). – 2024. – P. 144-148. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9697
Короткий огляд (реферат): The article examines the essential features and role of communicative competence in modern international business. The increasing influence of cultural, historical, geopolitical factors and national security considerations on the landscape of international business and the interaction of existing and potential partners is described. The study also touches on the phenomenon of glocalization and its impact on international business and cross-cultural communicative competence. A threedimensional model of cross-cultural communicative competence in international business, covering factors (dimensions) of globalization, glocalization, and national security is proposed. У статті розглядаються сутнісні ознаки та роль комунікативної компетентності в сучасному міжнародному бізнесі. Описано зростаючий вплив культурних, історичних, геополітичних факторів і міркувань національної безпеки на ландшафт міжнародного бізнесу та взаємодію існуючих і потенційних партнерів. У дослідженні також розглядається феномен глокалізації та його вплив на міжнародний бізнес і міжкультурну комунікативну компетентність. Запропоновано тривимірну модель міжкультурної комунікативної компетентності в міжнародному бізнесі, яка охоплює фактори (виміри) глобалізації, глокалізації та національної безпеки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/140140/papers/A_24.pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9697
ISSN: ISSN 1804-7890, ISSN 2464-6733 (ONLINE)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації в наукометричній базі Web of Science

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Крамаренко Т.В..pdf307,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.