Перегляд зібрання за групою - Автори 11155477-249e-4c98-9e73-529a7921e8c7

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 4 до 12 із 12 < назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Комплекс маркетингу: сутність, поняття та складовіКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko Nataliy
2019Маркетинг та його роль у розвитку туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Маркетингові дослідження : навчальний посібникБезугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Кобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii; Воловик, Дмитро Володимирович; Volovyk, Dmytro
2019Методика оцінки конкуренції на конкурентоспроможність туристичної галузі УкраїниЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Міжнародний досвід діяльності туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Основні аспекти системи оподаткування туристичної галузі УкраїниЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Безугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla
2020Основні напрями інституціоналізації туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Багорка, Данило Андрійович; Bagorka, Danilo
2019Особливості формування дефініцій «конкурентоспроможність» та «конкурентоспроможність підприємства»Безугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Принципи формування конкурентоспроможного бренду в туристичній галузіЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy