Перегляд зібрання за групою - Автори a4de2f11-e757-4a03-bebb-080f3fe00d27

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 40 із 58 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Дослідження та аналіз факторів середовища підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Екологізація виробництва аграрних підприємств як інноваційна складова їх розвиткуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Сергієнко, Анастасія Андріївна; Serhyenko, Anastasya
2020Екологічно спрямовані інновації в діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Застосування інструментів інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризиБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2023Комплексна аналітична оцінка маркетингової діяльності підприємств як основа прийняття антикризових управлінських рішеньБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2021Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних умовах ведення бізнесуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Концептуальний підхід до визначення сутності та обґрунтування складових елементів інноваційного маркетингуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2022Маркетингове забезпечення антикризового управління аграрним підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Маркетингове управління бізнес-процесами оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Маркетинговий потенціал як адаптаційний складник сучасного економічного розвитку підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Маркетингові підходи в управлінні збутовою діяльністю оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Маркетингові резерви підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовахБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2019Маркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2022Методи дослідження внутрішнього ринку споживачів та споживчої поведінкиБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Місце маркетингових заходів в системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Писаренко, В.; Pysarenko, V.
2021Місце маркетингових заходів у системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Напрями ефективного використання маркетингового потенціалу підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна Володимирівна; Ustik, Tetiana
2022Напрями підвищення обробки інформації в системі маркетингових досліджень підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Якубенко, Юлія Леонідівна; Yakubenko, Yuliia
2020Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіПисаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.; Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2022Обґрунтування вибору маркетингової стратегії управління підприємствомБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна; Ustik, Tetiana