Перегляд зібрання за групою - Автори de6ea6a2-e597-4331-be1c-cf66412e9831

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 21 до 40 із 42 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Методика оцінки конкуренції на конкурентоспроможність туристичної галузі УкраїниЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2021Методичні підходи до формування й оцінки збутової політики в аграрному секторіЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2019Міжнародний досвід діяльності туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2021Місце маркетингових заходів у системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2019Основні аспекти системи оподаткування туристичної галузі УкраїниЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Безугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla
2020Основні напрями інституціоналізації туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Багорка, Данило Андрійович; Bagorka, Danilo
2019Особливості формування дефініцій «конкурентоспроможність» та «конкурентоспроможність підприємства»Безугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Принципи формування конкурентоспроможного бренду в туристичній галузіЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2020Проблеми формування системи маркетингу в аграрних підприємствахКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Irina; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Natalia; Мілений, Євгеній Ігорович; Milenyi, Yevhenii
2023Розробка шляхів адаптації сільськогосподарських підприємств до змін у маркетинговому конкурентному середовищіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Сomplex procedure for implementation of the strategy of competitiveness ensuring of Ukraine’s agrarian sectorHaidai, O.; Гайдай, О.; Bahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Saty, L.; Саті, Л.; Bondarchuk, Natalia; Бондарчук, Наталія Володимирівна; Yurchenko, Nataliia; Юрченко, Наталія Іванівна
2021Стратегічна спрямованість збутової діяльності аграрних підприємствЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Natalia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Irina
2022Стратегічні напрями формування екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Сутність та особливості аграрного маркетингуЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia; Міленний Є.; Milennyi Ye.
2019Сучасні аспекти розвитку системи оподаткування туристичної індустрії в національній економіці УкраїниГальцова, О.Л.; Galtsova, Olga; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2020Сучасні тенденції маркетингових досліджень у туристичній галузіЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2010Теоретичні засади сутності агропромислової інтеграціїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliya
2020Теоретичні основи розвитку маркетингу в ринкових умовахЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Natalia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Irina; Стельмащук, Олена Валеріївна; Stelmashchuk, Olena
2020Формування комплексної системи маркетингу на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2023Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Т. В.; Ustik, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia