Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12228
Назва: Accounting provision for management of sales expenses in accordance with the marketing strategy of the enterprise
Інші назви: Бухгалтерське забезпечення управління витратами на збут відповідно до маркетингової стратегії підприємства
Автори: Bardadym, Mariya
Бардадим, Марія Василівна
Ключові слова: accounting
бухгалтерський облік
sales expenses
витрати на збут
marketing strategy
маркетингова стратегія
financial results
фінансові результати
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Bardadym M. Accounting provision for management of sales expenses in accordance with the marketing strategy of the enterprise / M. Bardadym // Accounting, financial, and economic support for sustainable development of the agricultural sector: theoretical foundations and practical recommendations : collective monograph / edited by H. Pavlova and N. Vasylieva. – Dnipro : Marsymovska Y. A., 2025. – P. 180-200. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12228
Короткий огляд (реферат): The research findings characterize the legal regulation of the structure of sales costs in accounting. The expediency of applying marketing strategies by stages of the business life cycle and their impact on the financial condition is analyzed. The priority directions of contractual and accounting policies in terms of sales costs are determined. The optimal ratio of financial result and taxation, net income, balance sheet currency and sales costs to assess the effectiveness of marketing activities of an enterprise are proposed. Результати дослідження характеризують правове регулювання структури витрат на збут в бухгалтерському обліку. Проаналізовано доцільність застосування маркетингових стратегій за етапами життєвого циклу підприємства та їх вплив на фінансовий стан. Визначено пріоритетні напрямки договірної та облікової політики в частині витрат на збут. Запропоновано оптимальне співвідношення фінансового результату та оподаткування, чистого прибутку, валюти балансу та витрат на збут для оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12228
ISBN: 978-617-95342-7-0
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BardadymMariya EnglishMonograph 2025 180-200.pdf409,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.