Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12634
Назва: | Закономірності розвитку м’яких навичок в освітньому процесі. Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку |
Інші назви: | Patterns of soft skills development in the educational process. Ensuring the quality of higher education: problems and prospects for development |
Автори: | Кравченко, В. Ю. Kravchenko, V. Yu. Добридень, Оксана Володимирівна Dobriden, O. V. |
Ключові слова: | м’які навички soft skills освіта education закономірність regularity якість освіти quality of education |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Бібліографічний опис: | Кравченко В. Ю. Закономірності розвитку м’яких навичок в освітньому процесі / В. Ю. Кравченко, О. В. Добридень // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали VIII Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 6-7 берез. 2025 р.) / ОНЕУ . – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 132-133. – Режим доступу: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12634 |
Короткий огляд (реферат): | В статті визначено, що професійний успіх та самореалізація сучасних фахівців залежать від здатності адаптуватися і пристосовуватися до швидких змін, впроваджувати креативні та інноваційні рішення, розвивати комунікативні навички, лідерські здібності, критичне і аналітичне мислення, а також ефективно взаємодіяти з колегами і споживачами послуг. Стрімкий технологічний та інформаційний розвиток суспільства призвів до необхідності підготовки фахівців не лише з високим рівнем професійних знань, але й м’яких навичок. Криза сучасної освіти полягає у зростанні розбіжності між професійною кваліфікацією молодих фахівців і очікуваннями роботодавців щодо рівня особистих якостей працівників. Виявили, що наукові дослідження і практичний досвід підтверджують, що формування м’яких навичок є необхідною умовою успішної інтеграції молодих фахівців у професійне середовище. Сучасний світ потребує працівників, які здатні до критичного мислення, самоосвіти та навчання протягом всього життя. The article determines that the professional success and self-realization of modern specialists depend on the ability to adapt and adjust to rapid changes, implement creative and innovative solutions, develop communication skills, leadership abilities, critical and analytical thinking, and effectively interact with colleagues and service consumers. The rapid technological and information development of society has led to the need to train specialists not only with a high level of professional knowledge, but also with soft skills. The crisis of modern education lies in the growing discrepancy between the professional qualifications of young specialists and the expectations of employers regarding the level of personal qualities of employees. It was found that scientific research and practical experience confirm that the formation of soft skills is a necessary condition for the successful integration of young professionals into the professional environment. The modern world needs workers who are capable of critical thinking, self-education and lifelong learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12634 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези 3.pdf | 398,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.