Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3001-3010 зі 5240.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Напрями ефективного використання маркетингового потенціалу підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна Володимирівна; Ustik, Tetiana
2022Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2021Концептуальний підхід до визначення сутності та обґрунтування складових елементів інноваційного маркетингуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2021Нові інструменти маркетингових комунікацій при просуванні продуктів і послугКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Екологізація виробництва аграрних підприємств як інноваційна складова їх розвиткуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Сергієнко, Анастасія Андріївна; Serhyenko, Anastasya
2022Маркетингова товарна політика та її особливості в кризових умовах господарюванняАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna; Квасова, Міла Сергіївна; Kvasova, Mila
2021Копірайтинг в інтернет-маркетингуІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana; Довга О, лена Валентинівна; Dovga, Olena
2021Маркетинговий менеджмент у SMMБезус, Роман Миколайович; Bezus, Roman; Крючко, Леся Станіславівна; Kriuchko, Lesia; Перерва, Карина Анатоліївна; Pererva, Karina
2022Методологія дослідження стану впровадження цифрових інструментів зовнішнього та внутрішнього маркетингу в сільськогосподарських кооперативахБезус, Роман Миколайович; Bezus, Roman; Крючко, Леся Станіславівна; Kriuchko, Lesia