Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 24.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Використання маркетингу при плануванні ефективної системи збуту продукції аграрних підприємствІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2018Стратегія маркетингу як фактор підвищення ефективності туристичної галузіЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2017Роль SWOT-аналізу в обгрунтуванні перспектив розвитку аграрного підприємстваІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2016Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємстваКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larisa; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tatyana; Кадирус, Ірина Григоріівна; Kadyrus, Irina
2019Комплекс маркетингу: сутність, поняття та складовіКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko Nataliy
2020Маркетингове забезпечення системи управління збутовою політикою підприємств аграрної сфериІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2021Перші кроки в цифровізації аграрного бізнесуКобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii
2022Тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в УкраїніІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2021Комплексна система маркетингу як основа підвищення конкурентоспроможності торговельних підприємств в сучасних умовах ведення бізнесуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2019Впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві: проблеми теорії та практикиІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana