Browsing by Author 11155477-249e-4c98-9e73-529a7921e8c7

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Development of Ways to Adapt Agricultural Enterprises to Changes in the Marketing Competitive EnvironmentBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kvasova, Liudmila; Квасова, Людмила Сергіївна; Yurchenko, Nataliy; Юрченко, Наталія Іванівна
2022Directions of marketing strategy development for agricultural production ecologization in UkraineBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kadyrus, Iryna; Кадирус, Ірина Григорівна; Yurchenko, Nataliy; Юрченко, Наталія Іванівна
2023Formation of the innovative model of agrarian enterprises functioning based on ecologization and steady development in UkraineBahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Kadyrus, Iryna; Кадирус, Ірина Григорівна; Yurchenko, Nataliy; Юрченко, Наталія Іванівна
2022Socio-economic development in the context of using reasonable specialization in the economy of UkraineAndrusiv, U.; Андрусів, У.; Zelinska, N.; Зелінська, H.; Galtsova, O.; Гальцова, O.; Seleznova, O.; Селезньова, O.; Bahorka, Mariia; Багорка, Марія Олександрівна; Yurchenko, Nataliy; Юрченко, Наталія Іванівна
2024Вдосконалення системи антикризового управління підприємств агробізнесу на основі маркетингових інструментів та антикризових маркетингових рішеньБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Писаренко, В. В.; Pysarenko, Volodymyr; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Комплекс маркетингу: сутність, поняття та складовіКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko Nataliy
2019Маркетинг та його роль у розвитку туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Маркетингові дослідження : навчальний посібникБезугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Кобернюк, Сергій Олександрович; Koberniuk, Serhii; Воловик, Дмитро Володимирович; Volovyk, Dmytro
2019Методика оцінки конкуренції на конкурентоспроможність туристичної галузі УкраїниЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Міжнародний досвід діяльності туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2024Обґрунтування процесу переходу агропідприємств на органічне виробництво та заходи практичної реалізації концепції екологічного маркетингуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Основні аспекти системи оподаткування туристичної галузі УкраїниЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Безугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla
2020Основні напрями інституціоналізації туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy; Багорка, Данило Андрійович; Bagorka, Danilo
2019Особливості формування дефініцій «конкурентоспроможність» та «конкурентоспроможність підприємства»Безугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2019Принципи формування конкурентоспроможного бренду в туристичній галузіЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy