Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 14.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Особливості маркетингової діяльності у сфері туристичних послугБезугла, Людмила Сергіївна; Bezuhla, Liudmyla
2019Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2019Комплекс маркетингу: сутність, поняття та складовіКадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko Nataliy
2019Міжнародний досвід діяльності туристичної індустріїЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliy
2021Вплив бренду на модифікування змісту маркетингової стратегії підприємстваАбрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2021Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізаціїІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2021Маркетингові підходи в управлінні збутовою діяльністю оптових торговельних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2022Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2021Фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств УкраїниВоловик, Дмитро Володимирович; Volovyk, Dmytro