Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3271-3280 зі 3659.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Формування збутової стратегії підприємства та шляхи її удосконаленняПетренко, Антон Анатолійович; Petrenko, Anton
2024Організація системи дослідження маркетингового середовища з метою адаптації підприємства до сучасних умов ведення бізнесуПриходько, Артем Володимирович; Prykhodko, Artem
2024Формування маркетингового механізму управління стратегічними змінами на аграрному підприємствіСкладенко, Кирило В’ячеславович; Skladenko, Kyrylo
2024Вдосконалення маркетингової комунікаційної політики аграрного підприємстваОнищенко, Надія Олександрівна; Onyshchenko, Nadiia
2024Формування маркетингової стратегії для просування органічної сільськогосподарської продукціїЛємешко, Аміна Дмитрівна; Liemeshko, Amina
2024Підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємствіГубка, Антон Олександрович; Hubka, Anton
2024Впровадження заходів підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на аграрному підприємствіСаркісян, Софія Левонівна; Sarkisian, Sofiia
2024Формування комплексу маркетингу аграрного підприємстваПономаренко, Юлія Сергіївна; Ponomarenko, Yuliia
2024Впровадження комплексної маркетингової діджитал-стратегії для підприємства будівельної галузіМоісеєв, Нікіта Русланович; Moiseiev, Nikita
2024Ефективність використання модифікаторів тертя в трибоспряженнях циліндро-поршневої групи двигунаБрандзе, Богдан Ігорович; Brandze, Bohdan