Кафедра маркетингу. Магістри : [143] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 143
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємстваКорецький, Владислав Володимирович; Koretskyi, Vladyslav
2024Впровадження сучасних маркетингових технологій просування продукції аграрного підприємстваКолєснік, Владислав Миколайович; Koliesnik, Vladyslav
2024Формування маркетингової комунікаційної політики підприємстваЗозуля, Микита Андрійович; Zozulia, Mykyta
2024Організація маркетингової діяльності аграрного підприємства в сучасних умовах господарюванняДубова, Анна Михайлівна; Dubova, Anna
2024Управління маркетинговими ризиками на ринку сільськогосподарської продукціїДіхтяр, Іван В`ячеславович; Dikhtiar, Ivan
2024Впровадження маркетингових підходів екологічно спрямованих інновацій на аграрному підприємствіДаценко, Юлія Русланівна; Datsenko, Yuliia
2024Підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємствіГубка, Антон Олександрович; Hubka, Anton
2024Формування маркетингової системи просування продукції підприємства на основі лінкбілдингуГлущук, Олена Сергіївна; Hlushchuk, Olena
2024Формування ефективної збутової політики аграрного підприємстваГиркало, Євгеній Олександрович; Hyrkalo, Yevhenii
2024Формування маркетингової політики розподілу продукції підприємстваБлагодєтєлєв, Олександр Вікторович; Blahodietieliev, Oleksandr
2024Впровадження маркетингових цифрових технологій для розвитку сільськогосподарського підприємстваАртюх, Наталія Олександрівна; Artiukh, Nataliia
2024Впровадження комплексної маркетингової стратегії залучення клієнтів через соціальні медіаАлександров, Артем Олександрович; Aleksandrov, Artem
2024Формування комплексу маркетингу на сільськогосподарському підприємствіЯкубенко, Юлія Леонідівна; Yakubenko, Yuliia
2024Впровадження цифрових технологій для підтримки та розвитку сільськогосподарських кооперативівШульгіна, Богдана Анатоліївна; Shulhina, Bohdana
2024Формування системи маркетингових досліджень та інформаційного забезпечення на аграрному підприємствіТретяк, Валерія Владиславівна; Tretiak, Valeriia
2024Формування логістичної системи підприємства та шляхи її вдосконаленняСімчера, Аліна Григорівна; Simchera, Alina
2024Ефективне використання маркетингових резервів підвищення конкурентоспроможності підприємстваМусійко, Єлизавета Іванівна; Musiiko, Yelyzaveta
2024Удосконалення маркетингової системи просування продукціїМеркулова, Анастасія Сергіївна; Merkulova, Anastasiia
2024Формування іміджу закладу вищої освіти на основі сучасних комунікаційних технологійКолдун, Єлизавета Геннадіївна; Koldun, Yelyzaveta
2024Удосконалення системи маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємстваКарнаух, Денис Юрійович; Karnaukh, Denys
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 143